mertbiltek.com.tr sitemizden iade talep formu doldurulmalıdır.
İade nedeni tam olarak belirtilmelidir.
İade onayı verildiğinde ürün, onaylanmış iade formunun bir çıktısı, iade faturası ile birlikte mertbiltek satış fatura fotokopisi de eklenerek gönderilmelidir.
Ürün orijinalliği bozulmamış ve kutu açılmamış olmalıdır.
Ürün kutu ve içeriği tam olmalı, garanti belgesi ve kullanım kılavuzu ve varsa hediyesi ile birlikte teslim edilmelidir.
Ürün Kabul Ve Teslim Koşulları
Ürünler hakkında kabul ve ret kararı iade bölümünün incelemesinden sonra kesinlik kazanır.
İade kabul ve teslimi hafta içi 08:30 – 17:30 saatleri arasında yapılmaktadır.
Kargo masrafı gönderen tarafa aittir. Aksi durumda kabul edilmemektedir.
Kargoda hasar görmüş ürünlerin kargo tutanağının tutulması gerekir.
Piksel hatalı olan ürünlerin iadesi alınmamaktadır.
Farklı döviz kurlarında satın alınmış ürünlerin iade faturası ayrı ayrı kesilmelidir.
Müşteriye yanlış teslim edilmiş, faturası yanlış düzenlenmiş (yanlış miktar veya tutar) olan ürünler fatura tarihinden itibaren 5 iş günü gün içinde iade edilebilir.
Kargo ile gönderilecek malzemelerin, orijinal kutuları zarar görmeyecek şekilde paketlenip yollanmalıdır.
Yeni Ürün Arızalı İade Ve Değişim Koşulları (Dead On Arrival - DOA)
Kapsam
Yeni satın alınmış ve varışta arızalı olan ürünler için geçerlidir.
İşleyiş
Yetkili servisinden arızalı değişim veya iade raporu alınmalıdır (DOA Raporu),
Ürün ile birlikte son kullanıcı satış fatura fotokopisi ve garanti belgesi gelmelidir,
Ürün kutu ve içeriği tam olmalıdır, varsa hediyesi de teslim edilmelidir,
Stokta var ise teknik servis tarafından bire bir değişim yapılır,
Stokta olmaması durumunda iade faturası ile teknik servise iade edilmelidir.
Bütün marka ve model ürünler kendi ithalatçısı ya da anlaşmalı yetkili servislerine gönderilmelidir.
Ürün Kabul Ve Teslim Koşulları
Ürünler anti statik koruyuculu veya kutulu şekilde, irsaliye ile teslim edilmelidir.
Ürünler hakkında kabul ve ret kararı teknik servisin incelemesinden sonra kesinlik kazanır.
Hazır ürünler elden teslim alınırken “Arıza Takip Formu” karşılığı teslim edilir.
Ürün kabul ve teslimi hafta içi 08:30 – 17:30 saatleri arasında yapılmaktadır.
90 gün içerisinde servisimizden alınmayan ürünlerde sorumluluk kabul edilmez.
Ürünlerin garanti ve servisteki işlem durum takibi web sitemizden yapılmaktadır, bu konuyla ilgili telefon ve mail desteği verilmemektedir.
Arızalı ürün kabul sırasında kullanıcı hatası belirtilmeyen ürünlerin garanti sorumluluğu ithalatçı firmaya ya da anlaşmalı servisine aittir. Mertbiltek sonradan oluşacak garanti dışı durumlar için sorumluluk kabul etmemektedir.
Seri numarası olmayan ürünler Mertbiltek satış fatura fotokopisi ve garanti belgesi ile teslim edilmelidir.
Piksel hatalı olan ürünlerde yetkili servisin vereceği karar geçerlidir.
Ürünü Garanti Kapsamı Dışına Çıkaracak Kullanıcı Hataları
Uygunsuz paketleme,
Üründe çatlak ve kırık,
Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar,
Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,
Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,
Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,
Elektronik parçalarla oynanılması, değiştirilmesi,
Yanık ve isli yongalar,
Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,
Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi,
Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,
Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek,
Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,
Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar.
Aşırı sıcak, aşırı soğuk, rutubet, tozlanma,
Virüslerden oluşan her türlü problemler,
Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar,
Cihazlarda yüklü olan yazılımların yetkili servis dışında değiştirilmesi veya silinmesi,
Ürüne yanlış BIOS veya Firmware yüklenmesi.
Mertbiltek burada belirtilen şartları ve kuralları değiştirme hakkını saklı tutar.